Jestem studentką dietetyki klinicznej i prowadzę badanie, którego celem jest...
Forum: Kardiologia w wolnym czasie
Temat: Interpretacja badania. (1)
- https://www.forumkardiologiczne.pl/forum/interpretacja-badania/watek/1365844/1.html#p1365844https://www.forumkardiologiczne.pl/forum/interpretacja-badania/watek/1365844/1.html Interpretacja badania. GośćZalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.- Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
- Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
- Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
- Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
- Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
- VIP - więcej niż 6001 postów
Badanie z 2015 roku: Wymiary jamy serca w normie: LK:4,7 cm PK:3,4 cm LP:3,5x4,5cm. Niewielkiego stopnia przerost ścian LK: IVS:1,3cm, PW:1.1cm. Średnica aorty wstępującej:2,7 cm oraz pnia płucnego :2,0cm-w normie. AcT:120ms. Zastawki bez zmian organicznych o prawidłowej czynności . Aovmaks: 1.2 m/s. Lewa komora hiperdynamiczna z EF:70% i HR:92/min. Napływa mitralny bez cech upośledzenia relaksacji mięśnia LK. Osierdzie bez zmian. Wniose: echokardiogram prawidłowy, odpowiada "sercu sportowca". Badanie powtórzone : w 2017 . Opis badania : La-37mm:Ao-32 ; LVDD-49: RV-29; ISV-12ień płucny-22mm; PW-11mm: EF-60%. Wyamiary serca w normie. Kurczliwość ścian lewej komory prawidłowa. Przerost mięśnia lewej komory. Zastawki bez istotnych zmian . Fizjologiczna niedomykalność mitralna. Pień płucny prawidłowej szerokości. ACT-134ms. Aorta występująca nie poszerzona. Bez zaburzeń kurczliwości lewej komory. Osierdzie bez płynu.
W badaniu z 2017 roku mój niepokój zwraca zwrot "Fizjologiczna niedomykalność mitralna" - czy to jest powód do nie pokoju i czy badania ogólnie są prawidłowe? - Gość
- Żywienie w kardiologii- dla lekarzyForum: Kardiologia w wolnym czasie
- Interpretacja Holter EKG