Zaloguj
Reklama

Kampania „Zadbaj o serce”

Autorzy: Wydawnictwo Medical Media Solutions
Kampania „Zadbaj o serce”
Fot. Medical Media Solutions
(0)

Zapraszamy do zapoznania się z czwartą edycją kampanii "Zadbaj o serce". Publikacja ukaże się 15 września wraz z dziennikiem Rzeczpospolita.

Reklama

Jej celem jest zwiększenie świadomości ludzi i aktywizowaniu ich postawy względem zdrowego stylu życia. Wierzymy, że dzięki naszej kampanii wzrośnie świadomość społeczna na temat roli diagnostyki oraz właściwego leczenia w walce z chorobami sercowo-naczyniowymi.

Publikację otwiera wypowiedź prof. dr. hab. n. med. Piotra Hoffmana – Prezesa Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego na temat profilaktyki oraz najistotniejszych wyzwań, z którymi zmaga się obecnie polska kardiologia.

Twarzą kampanii została Anna Szafraniec - Rutkiewicz – polska kolarka górska, u której w roku 2015 została zdiagnozowana arytmia. Jednym z ważniejszych tematów publikacji jest właściwe stosowanie leków przeciwkrzepliwych, które zapobiegają powikłaniom zatorowym. O tym jak ważna jest edukacja pacjentów w kontekście leczenia rozmawiamy z prof. dr hab. n. med. Piotrem Pruszczykiem.

Polecamy zapoznać się również z wypowiedzią dr hab. n. med. Filipa M. Szymańskiego z I Katedry i Kliniki Kardiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, który przedstawi możliwości skutecznego leczenia obturacyjnego bezdechu sennego.

Prof. dr hab. n. med. Krzysztof Narkiewicz przybliży Wam temat nadciśnienia tętniczego – na czym polega profilaktyka oraz jak powinno wyglądać właściwe leczenie. Na łamach publikacji znajdziecie też wywiad z Panią Alicją Morze, która reprezentuje Polskie Stowarzyszenie Osób z Nadciśnieniem Płucnym i Ich Przyjaciół.

Dzięki zaproszonym ekspertom publikacja ma wspierać, edukować oraz zachęcić do dyskusji na temat profilaktyki, konieczności wykonywania regularnych badań, diagnostyki oraz nowoczesnych metod leczenia.

Patronem medialnym jest serwis ForumKardiologiczne.pl.

Zapraszamy do lektury wydania internetowego.

Piśmiennictwo

Informacja prasowa


Reklama
(0)
Komentarze