Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Problemy z ciśnieniem

(4)

Grupa przeznaczona dla osób, które chorują na nadciśnienie, a także dla zainteresowanych profilaktyką.

Temat: Problem z potasem (15)

  • 30-01-2014 20:33:34

    Wszystkie moje objawy dają mi do zrozumienia, że mam niedobór potasu. Trochę o tym czytałem. Wydaje mi się, że póki co mógłbym spróbować się wyleczyć sam. Dlatego piszę tu. Znacie jakieś kapsułki z potasem bez recepty? I moje drugie pytanie, czy potas można przedawkować?

  • Lider opinii
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-01-2014 20:59:25

    Wydaje mi się, ze znalazles zbyt proste panaceum na wszystkie problemy. Poza tym "lykajac" potas w postaci tabletek wprowadzisz dodatkowo więcej pierwiastkow chemicznych. W ogole, jeśli można wiedzieć, to co Ci dolega?

  • Wtajemniczona
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-01-2014 21:04:58

    Do gościa z dnia 30.01.2014 z godz. 20:33

    Tak, potas można przedawkować. Objawem niedoboru potasu są tzw. szarpanie, kołatanie serca, ale to już musi być minimum lub nawet poniżej minimum normy potasu w organizmie.

  • Forumowiczka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-01-2014 21:24:00

    Masz niedobór potasu,którego Ci brakuje i musisz to uzupełnić więc może kup w aptece potas,który możesz pić taki,który jest rozpuszczalny w wodzie.Teraz jest mnóstwo takiego typu specyfików i nie koniecznie źle wpływających na nasz organizm.Tylko pamiętaj żeby nie przesadzać z dawkowaniem sobie potasu,ponieważ można sobie zaszkodzić.Zapytaj w aptece bez problemu ktoś Ci powie co mogło by być najlepsze dla Ciebie i jak go brać tak by ten minerał swobodnie i z umiarkowaniem dostarczył Twojemu organizmowi jego niedobór.
    Możesz jeszcze dostarczać go sobie poprzez zwykłe posiłki.Jedząc np owoce warzywa,które zawierają potas też skuteczna i zdrowa metoda

  • 06-02-2014 12:37:27

    Ja z suplementów potasu bez recepty kojarzę jedynie Katelin, przyjmuje się go 2 - 3 kapsułki dziennie zależnie od potrzeb. Ale moim osobistym zdaniem trzeba też jednocześnie ograniczać spożycie soli, sam potas nie wystarcza by minerały mieć w normie.

    Pozdrawiam

  • Reklama

  • 07-02-2014 09:53:34

    zgadzam się, że dieta jest podstawą, warto pić sok pomidorowy i suszone śliwki przy większym niedoborze oczywiście warto sięgnąć po potas w pastylkach

  • 18-02-2014 13:35:02
    Treść zablokowana przez moderatora
  • 25-02-2014 21:14:03

    Nadmierna potliwość, bóle mięśni, skurcze, nerwowość, bóle głowy... tak myślałem, że to potas. Zrobiłem niedawno badania i wyszło, że się nie pomyliłem. W piątek idę do lekarza. Żona trochę mnie podratowała dietą bogatszą w potas i poczułem się trochę lepiej, ale i tak na konsultacje muszę iść

    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    26-02-2014 06:18:41

    o, to i ja skorzystam...bo mam te same objawy od jakiegoś czasu. Przez depresję żle się odżywiam, więc i u mnie może być też niedobor potasu.

    Lęku...odwal się ode mnie.

  • 26-02-2014 21:28:00

    Jest teraz tyle suplementów diety, nie można dać się zwariować i trzeba wybierać te, które są naprawdę potrzebne. Ja jestem zwolennikiem prostych suplementów typu jeden, najwyżej dwa składniki odżywcze. Więc suplement potasowy jest moim zdaniem jak najbardziej wskazany.

    Czy wiesz, że za każdą dodaną wypowiedź otrzymujesz punkty w rankingu użytkowników?

Zobacz inne dyskusje

  • ciśnienie tętnicze w normie, wysoki puls witam, zawsze mam ciśnienie w normie, ale puls nigdy nie był mniejszy niż 90,...
  • Komentarze do: Udar żylny - szczególna, rzadko występująca postać udaru przydatny artykuł
  • Problemy z ciśnieniem, kłucie i kołatanie serca, płytki oddech Witam,od tygodnia mam problem ze zdrowiem. Zaczęło się bólem głowy,...
  • Zimne ręce i stopy. Pomocy! czesc, mam ten problem od wielu lat jednak zawsze go bagatelizowałem, ostatnio jednak...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/cisnieniomierz_cisnienie_serce_panthermedia_a14742056-W300H200.jpgFot. PantherstockWpływ ciśnienia tętniczego na ból głowy
    Najnowsze badania wskazują na występowanie bólów...
    Twoja sugestia