Serwisy Medforum

Reklama

Forum: Problemy z ciśnieniem

(4)

Grupa przeznaczona dla osób, które chorują na nadciśnienie, a także dla zainteresowanych profilaktyką.

Temat: Problem z potasem (15)

  • 30-01-2014 20:33:34

    Wszystkie moje objawy dają mi do zrozumienia, że mam niedobór potasu. Trochę o tym czytałem. Wydaje mi się, że póki co mógłbym spróbować się wyleczyć sam. Dlatego piszę tu. Znacie jakieś kapsułki z potasem bez recepty? I moje drugie pytanie, czy potas można przedawkować?

  • Lider opinii
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-01-2014 20:59:25

    Wydaje mi się, ze znalazles zbyt proste panaceum na wszystkie problemy. Poza tym "lykajac" potas w postaci tabletek wprowadzisz dodatkowo więcej pierwiastkow chemicznych. W ogole, jeśli można wiedzieć, to co Ci dolega?

  • Wtajemniczona
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-01-2014 21:04:58

    Do gościa z dnia 30.01.2014 z godz. 20:33

    Tak, potas można przedawkować. Objawem niedoboru potasu są tzw. szarpanie, kołatanie serca, ale to już musi być minimum lub nawet poniżej minimum normy potasu w organizmie.

  • Forumowiczka
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    30-01-2014 21:24:00

    Masz niedobór potasu,którego Ci brakuje i musisz to uzupełnić więc może kup w aptece potas,który możesz pić taki,który jest rozpuszczalny w wodzie.Teraz jest mnóstwo takiego typu specyfików i nie koniecznie źle wpływających na nasz organizm.Tylko pamiętaj żeby nie przesadzać z dawkowaniem sobie potasu,ponieważ można sobie zaszkodzić.Zapytaj w aptece bez problemu ktoś Ci powie co mogło by być najlepsze dla Ciebie i jak go brać tak by ten minerał swobodnie i z umiarkowaniem dostarczył Twojemu organizmowi jego niedobór.
    Możesz jeszcze dostarczać go sobie poprzez zwykłe posiłki.Jedząc np owoce warzywa,które zawierają potas też skuteczna i zdrowa metoda

  • 06-02-2014 12:37:27

    Ja z suplementów potasu bez recepty kojarzę jedynie Katelin, przyjmuje się go 2 - 3 kapsułki dziennie zależnie od potrzeb. Ale moim osobistym zdaniem trzeba też jednocześnie ograniczać spożycie soli, sam potas nie wystarcza by minerały mieć w normie.

    Pozdrawiam

  • 07-02-2014 09:53:34

    zgadzam się, że dieta jest podstawą, warto pić sok pomidorowy i suszone śliwki przy większym niedoborze oczywiście warto sięgnąć po potas w pastylkach

  • 18-02-2014 13:35:02
    Treść zablokowana przez moderatora
  • 25-02-2014 21:14:03

    Nadmierna potliwość, bóle mięśni, skurcze, nerwowość, bóle głowy... tak myślałem, że to potas. Zrobiłem niedawno badania i wyszło, że się nie pomyliłem. W piątek idę do lekarza. Żona trochę mnie podratowała dietą bogatszą w potas i poczułem się trochę lepiej, ale i tak na konsultacje muszę iść

    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    26-02-2014 06:18:41

    o, to i ja skorzystam...bo mam te same objawy od jakiegoś czasu. Przez depresję żle się odżywiam, więc i u mnie może być też niedobor potasu.

    Lęku...odwal się ode mnie.

  • 26-02-2014 21:28:00

    Jest teraz tyle suplementów diety, nie można dać się zwariować i trzeba wybierać te, które są naprawdę potrzebne. Ja jestem zwolennikiem prostych suplementów typu jeden, najwyżej dwa składniki odżywcze. Więc suplement potasowy jest moim zdaniem jak najbardziej wskazany.

Zobacz inne dyskusje

  • czesc, mam ten problem od wielu lat jednak zawsze go bagatelizowałem, ostatnio jednak...
  • Czy wysyiłek fizyczny wpływa na poprawę ciśnienia ?Mam problemy z...
  • kobieta23
    witam, proszę o poradę jakie prawidłowe ciśnienie powinno być u...
  • Jestem przed zakupem tego wspaniałego urządzenia. Przyznam, że jak pielegniarka...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/cisnieniomierz_cisnienie_serce_panthermedia_a14742056-W300H200.jpgFot. PantherstockWpływ ciśnienia tętniczego na ból głowy
    Najnowsze badania wskazują na występowanie bólów...
    Twoja sugestia